5 תשובות
ממש לא, לא נראה לי שהם שמעו על מחשב בכלל.
אנונימית
זה באמת אתר מומלץ, הם מאפשרים לחברת ניהול שלנו (וגם לועד רגיל) לקבל מאיתנו דמי ועד בית בתשלום באינטרנט כמו שמשלמים ארנונה. www.dayarim.co.il
בתיה
שלי כן
אנונימי
אנחנו גם משתמשים באתר דיירים לניהול הבניין - מאוד שימושי ועוזר לנו מאוד
אלי
שלי משתמש באתר דיירים www.dayarim.co.il
אריק
באותו הנושא: