8 תשובות
הייתי הולכת רק על סתיו ואביב...
לא
אנונימית
סתיו ואביב זה שמות יפים אבל קיץ וחורף..?
סתיו ואביב סבבה
אבל חורף וקיץ.. פחות (;
לא, זה חופר, כל ילד שני במדינה קוראים לו ככה.
אנונימית
האמ לא ממש
לפי דעתי לא...
כעע חיימשלי אביב