3 תשובות
"משפחת האיכרים, של אירופה בימי-הביניים, הייתה יחידה פטריארכאלית, שבה היה אדם אחד בעל מעמד: הגבר שהיה ראש המשפחה. מעמד האישה לא היה שווה מבחינה משפטית וחוקית למעמד הגבר, אלימות כלפי נשים הייתה מקובלת, וזכויות הירושה שלהן היו מופחתות. מעמד הילדים היה קשה אף יותר."
מקווה שעזרתי (: ♥
לקוח מפה:
שואל השאלה:
אפשר מידע יותר מפורט בבקשה?
אנונימי
האישה הייתה מעיין שפחה, הבעל היה אומר לה מה לעשות, היא הייתה רק מנקה את הבית ושומרת על הילדים.