3 תשובות
עוזרים d:
הם מאוד נחמדים לבנות (רובם לפחות )
וגם אני סקייטרית בת 13 וחצי xd
אם תרצי עזרה.. מתי שתרצי אני פע ^^
הם מאוד נחמדים לבנות (רובם לפחות )
וגם אני סקייטרית בת 13 וחצי xd
אם תרצי עזרה.. מתי שתרצי אני פע ^^
סקייטרים מסתדרים טוב עם סקייטריות.
אם את גולשת טוב
תוכלי לעזור לכמה בנים שם
תוכלי לעזור לכמה בנים שם
באותו הנושא: