10 תשובות
לא זה נקרא קראש
לא.. כמו שהיא אמרה, זה נקרא קראש וזה עובר
כן, כי קרה לי הרבה 'קראשים', ואני יודע להבדיל.
לא, זה רק בסרטים סורי
לא, כי זה כרוך רק בפאקינג מראה. וזה לא התאהבות.
לא, כי זה לא אהבה זה הידלקות אתה לא יכול לאהוב בנאדם בלי להכיר אותו לעומק אם אתה לא מכיר אותו זה הידלקות וכידוע דברים דליקים נדלקים מהר וגם נכבים מהר בשונה מדברים שלוקח להם זמן לבעור אבל כשהם בוערים הם בוערים חזק ולאורך זמן
פעם לא האמנתי... עכשיו אני כן
שואל השאלה:
רגע, מה זה קאאש?
אנונימי
שואל השאלה:
קראש*
אנונימי
לא, זה סתם קראש לא את מחבבת ילד או בחור ואז יורד לך ממנו.
ואת מתחילה לחבב מישהו אחר או שבכלל לא לחבב מישהו.