התחברות
הרשמה
יש ילד שאני מאוהבת בו אבל עוד שתי בנות מאוהבות בו, ומאחת הבנות היחד הזה הוא חבר שלה, אבל אני רוצה שהילד הזה יהיה החבר שלי מה לעשות!?
7 בדצמבר 2013, 11:47
התחלות
התאהבות
2 תשובות
אני מציעה שתעזבי אותו לפי איך שזה נירא זה ממש משחק.. שלושתכם מאוהבות באותו ילד-.- על תיגררי לזה ותנסי להתרחק מזה
S
Sme*yGirl
את רק בת 9!
ה
האם עשית משהו טוב היום?
באותו הנושא:
היא מושלמת כי אני מאוהב בה או שאני מאוהב בה כי היא מושלמת?
אני מאוהב בילדה ומחבב ילדה +, הילדה שאני מאוהב בה לא אוהבת אותי חזרה כנראה והילדה שאני מחבב + מאוהבת בי בטירוף מה לעשות? (14)
אני מאוהבת במישהו שאני לא רוצה להיות מאוהבת בו מה לעשות?
איך לומר לו שאני אוהבת אותו (ידידים, שנתיים אני מאוהבת, בת 17)?
אני מאוהבת במישהו שאני לא רוצה להיות מאוהבת בו מה לעשות?
אם אני בוכה שאני נזכרת בו וכואב לי שאני נזכרת בו יש מצב שאני מאוהבת בו?
יש ילד אחד שאני מאוהבת בו, איך לדעת אם הוא מאוהב בי?
יש מישהו שאני מאוהבת בו איך אני יכולה לדעת שגם הוא מאוהב בי?
אני חושבת שאני מאוהבת בחבר טוב שלי איך אני יודעת אם אני מאוהבת בו או לא?
יש מישהו שאני מאוהבת בו והוא מאוהב אבל אנחנו לא יכולים להיות ביחד (הסיבה לא משנה)
אם אני מאוהבת בשני ילדים, זה אומר שאני לא מאוהבת בעצם באף אחד מיהם?