18 תשובות
19 עם ידידה
20, ולרוב עם אמא
לא הולך לקנות בגדים, תמיד אנחנו מתפצלים בקניון - כל המשפחה הולכת לחנויות בגדים ואני הולך לאיידיגיטל (:
..
אנונימי
15 אמא
15, אמא או אחותי הגדולה
אני בן. הגיל שלי 17 ואני בחיים שלי לא יצא לקנות בגדים עם בחורות או הורים כי לא מיתחשק לי למות מעצבים בקניון.
אנונימי
אני בת 16 והולכת לקנות בגדים או עם אמא או עם חברות
14 אמא
בת 14, חברה טובה \אבא.
12, אחותי הגדולה (לא לצחוק)
אנונימי
בת 14 והולכת לקנות בגדים עם אמא
אנונימית
15 והכי כיף עם אמא
היא כמו חברה שלי גם אם אנחנו רואות מישהו חתיך אנחנו אומרות איזה חתיך וזה חח לצחוק חח והיא מביאה לי בגדים ומידות לתא הכי כיף עם אמא
היא כמו חברה שלי גם אם אנחנו רואות מישהו חתיך אנחנו אומרות איזה חתיך וזה חח לצחוק חח והיא מביאה לי בגדים ומידות לתא הכי כיף עם אמא
13 אמא וחברות
14, עם אמא:)
16, עם אחותי חח
16 לפעמים עם חברים אבל לרוב עם אמא כפרעליה
אני בת 14 ואני ברך כלל הולכת עם אמא שלי או עם חברה אני מעדיפה עם אמא כי הכסף אצלה בכל זאת וככה אני פחות מוגבלת
באותו הנושא: