התחברות הרשמה

מהו לחץ אויר? מהו לחץ גבוה ומהו נמוך? תודה לעונים?

6 בדצמבר 2013, 16:10
לחץנפשלחץ אוויר    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
סקר: באיזה כיתה אתם ומה הציון הכי גבוה והכי נמוך שקיבלתם השנה? שלי הכי גבוה-106 הכי נמוך-89 (כיתה ט')
מה יותר יפה, גבוהות או נמוכות? לדעתי נמוכות זה ממש חמוד אבל גבוהות ממש יפה, אבל מעדיפה נמוכות.
אם אני 1.63 אני נחשבת נמוכה? ומישהי שהיא 1.69 נחשבת גבוהה או באמצע כזה (לא גבוהה ולא נמוכה)?
1.64 לבת 14 זה נמוך/ממוצע/גבוה? תודה
מה המקום הגבוה ביותר בעולם מעל פני הים ומה הנמוך ביותר?
מה לדעתכם יותר יפה- בנות נמוכות או בנות גבוהות? בנים נמוכים או בנים גבוהים?
בנות, בן גבוה או נמוך (הגבוה 173 והנמוך 151)?
לבנים- גבוהה או נמוכה? בלי באמצע גבוהה נגיד (1.70) נמוכה (1.54)
נעלי אולסטאר - שחורות גבוהות, כחולות כהות גבוהות או לבנות נמוכות?
מה יותר יפה נמוכה או גבוהה לא גבוהה עמוד חשמל גבוהה 1.69 בערך
האם לאוויר יש מסה? נמקו תודה לעונים :)