8 תשובות
אתה יהודי אזרח אמרקאי.
גם וגם יש לך שני אזרחויות
יש לך אזרחות אמרקאית וישראלית...
אתה אזרח אמריקאי עם לאום יהודי ( ואם אתה מתגורר בארץ אז אתה אזרח ישראלי )
אם נולדת בארצות הברית זאת אומרת שאתה עם אזרחות אמריקאית...
אתה אמריקאי יהודי שיש לו אזרחות ישראלית..
ישראלי זה מישהו שנולד בישראל
אתה גר בישראל ואתה יהודי, בטח שיש לך אזרחות ישראלית בנוסף לאמריקאית
אתה גם גר פה וגם על פי חוק השבות מגיעה לך אזרחות.
גם ישראלי וגם אמריקאי.