5 תשובות
כדאי ללכת לבית חולים ולספר להורים.
אני אישית לקחתי הרבה יותר (לא מכוונה טובה)
אני אישית לקחתי הרבה יותר (לא מכוונה טובה)
אנונימית
זה מסוכן אפשר למות תגידי להורים. אם את תרגישי לא טוב תילכי ישר לרופא.
תיידעי את ההורים שלך.
ופעם הבאה אל תיקחי כדורים סתם ככה! זה מסוכן ולא בריא לגוף.
כול הרגשה לא טובה, כאב, תלכי למיון.
ופעם הבאה אל תיקחי כדורים סתם ככה! זה מסוכן ולא בריא לגוף.
כול הרגשה לא טובה, כאב, תלכי למיון.
לא סתם כתוב הוראות כשאת/ה לוקחים את זה..
ספרי להורים/אחראי (:
ספרי להורים/אחראי (:
זה מסוכן אפשר למות
באותו הנושא: