42 תשובות
אני אוכלת רק את הביסקוויט כי אני חולת נפש.
לא אוכלת קרמבו זה זוועה
פשוט לא אוכלים אותו!
קצפת ואז ביסקוויט
מורידים את הלמטה שואבים את הקצפת אחר כך את השוקולד ואז את הביסקוויט חחח
קודם הקצפת ואז הביסקוויט
קודם את הקצפה והשוקולד ואז את הביסקוויט.. אני יותר אוהבת את הביסקוויט ^_^
הטעים תמיד בסוף
רגיל מלמעלה למטה- אוי זה לא נשמע טוב:- (
אנונימי
אני לא אוהבת קרמבו אני אוהבת במיוחד לחלק לילדים
קצפת ואז בסקוויט
מלמעלה הכי כיף לאכול את העוגייה בסוף
דוחף הכול לפה><
מתחילה מלמעלה ומסיימת למטה
לא אכלתי קרמבו כבר שנה שלמה.. ואני אוכלת את כולו רגיל, מלמעלה למעטה..
לא אוכלת קרמבו. זה נוראי ומלא קלוריות.
בביס אחד ;)
חח סתם.. קודם את הקצפת אח"כ את הביסקוויט:)
איך שיוצא באותו רגע
radioactive bunny את מפחידה אותי._.
עם כפית רק את הקצפת
אני אוכלת רק את הביסקויט.
CUP
רק תביסקוויט חיחי
אנונימית
קודם ביסקוויט ואז קצפת!
רגיל מלמעלה למטה! חח
מה עובר על אנשים פה?! o:
סטיפס הותקף על ידי חייזרים!
אוכלת את השוקולד והקצפות בהתחלה ואז בסוף את הקרמבו:)
אני שם אותו במקפיא לכמה שעות, הוא נהפך למין גלידה כזו.

גאוני!
עם הפה.
קודם אני מכרסמת את השוקולד שנשאר רק ביסקוויט וקצפת, ואז אני אוכלת הכל בבום חחח
אני מתנפלת עליו חחח אוכלת הכל בבת אחת
וואי בהתחלה קראתי את השאלה "איך קוראים לקרמבו שלכם"...
חשבתי שאנשים השתגעו xd
ואני אוכלת קודם כול את הקצפת והשוקולד, ורק את את הביסקוויט.
תמיד משארים את הטוב לסוף (:
לוקחים ומכניסים לפה בביסים. מוכר?
בדומה ל-radioactive bunny,
גם אני אוכלת רק את הביסקוויט o:
אז גם אני חולת נפש~ 3:
חחח היום חשבתי על זה כשאכלתי אני אוכלת את השוקולד מסביב ואז חלק מהקצפת ומה שנשאר עם הביסקוויט:) יאמ
מהשוקולד
רק הביסקוויט.. לא אוהבת את הקרמבו עצמו
שוקולד-קצפת-ותביסקוויט זורקת...
אני אוכלת רק את הביסקוויט ואת השאר אני זורקת לפח (:
שפוט דוחפת לפה (לא בקטע סוטה)
אני תוקע את זה בפרצוף ומלקק חובה לראות אותי עושה את זה.
בשיטת ה"קפד ראשו" של ציפי לבני, כפרה עליה ♥
שוקולד, קצפת, ביסקוויט (:
קודם את הביסקוויט ואז שואבים את הקצפת ואז שוקולד
דופק תקצפת ואוכל תביסקוויט