8 תשובות
סטיגמתי?
וואי שכחתי גם.. סוג של ביקורתי אבל יש עוד מילה ששכחתי..
מתנשא?
בונה?
אולי שטחי? וואי שכחתי מה המילה!
שיפוטי
ביקרותי
אדיוט
חח...
ביקרותי
אדיוט
חח...
ביקרותי (:
סנוב?
באותו הנושא: