7 תשובות
אחלה
אחד
נחמד.
לא יותר:\
לא יותר:\
מ1 עד 10: 5 כי ראיתי אותו ולא הבנתי כלוםם! הוא סרט ממש מורכב! אבל כל אחד טעם שונה... אולי אתה תאהב אותו...:)
אנונימי
סרט מדהים! ♥
סרט מושלם:)
אנונימי
מהמם היתי אם בת דודה שלי! בכינו מרגש ובחלק של האי בכלל היה מלא מתח! ממליצה מ1-10:9 סרט מורכב שקצת קשה להבין
שיר היפה
סרט מדהים (:
אנונימית
באותו הנושא: