10 תשובות
חכי תוך שבוע שבועיים יעבור לה
ולא ביגדיל וודקה היא לא צריכה לכעוס
מה אבל באלי
זה הורס את הכבד וזה ממש לא בריא
אנונימי
אבל אני אוהבת את ההרגשה
צודקת
תמצאי דרכים אחרות להרגע אם את לא רוצה להגיע לבית חולים
אנונימי
תביא לי דרכים כי אין
למה לשתות lol... כולה משקה מסריח עם טעם של חרא.
מה כדי להראות לעולם כמה את עבריינית?
את יכולה ללכת לחברה או לקנות ולהחביא אבל אני לא הייתי ממליצה לחזור..
שואל השאלה:
אבל באלי
אנונימית
עדיף שלא תשתי שוב ס. ס
אנונימי