5 תשובות
שואל השאלה:
זה עושה לי רק 3 -,-
הנה:
3
זה עושה לי רק 3 -,-
הנה:
3
לוחצים alt ואז 3 - ♥☻○♠•♣♥♀☻♀☻☻☻☻☻☺☺☺☻
שואל השאלה:
אני ממחשב נייד, זה קשור איכשהו? כי אמרו לי שצריך ללחוץ על השלוש בצד ימין של המקלדת ואין לי צד כזה..
אני ממחשב נייד, זה קשור איכשהו? כי אמרו לי שצריך ללחוץ על השלוש בצד ימין של המקלדת ואין לי צד כזה..
מהמחשב את עושה אלט קודם ואז 3 ובפלאפון זה תלוי איזה פלאפון יש לך... ♥♥♥♥♥
אנונימית
alt 3 את לוחצת על שני המקשים בו זמנית
באותו הנושא: