4 תשובות
איזה שאלה אדירה!
כולם ככ טובים שקשה לבחור
איאלץ ללכת על רוני ג'יימס דיו
שואל השאלה:
clark kent זה בדיוק מה שאני חושבת!
פשוט ראיתי כמה שאמרו היום שרוב יותר טוב מדיו, אולי לרוב יש יותר גבהים אבל דיו גם שר מדהים והוא היה ב3 להקות אגדיות!
שואלת השאלה
אוזי אוסבורן..
אנונימית
שואל השאלה:
3>wrecking ball ~ פרשתי ואת מכירה את ה2 האחרים?
אנונימי