6 תשובות
או אני ואת היינו באותו בית ספר חיחי
אני שם לך את הלב על השולחן...
מלאת אהבה את פוסעת אליי מביאה לי מרגוע ושמחה לחיי
רק אז אני אשבר לאט אצעק בשמך כמעט
כשאחר יתאהב ויגלה אותך
כשאחר יתאהב ויגלה אותך
"אומרים עלי שקצת השתניתי, וזה נכון כי החיוך שב אל פניי"
יפיופה בואי אלי
באותו הנושא: