6 תשובות
כיי את לסביית
שואל השאלה:
במורה כאילו בן*
במורה כאילו בן*
אנונימי
זה קורה, את תראי שזה יעבור
שואל השאלה:
למה זה קורה?
למה זה קורה?
אנונימי
כי זה הורמונים
הסבר פסיכולוגי: בגילאי העשרה אנחנו נפתחים לעולם ומתקיימים במוחנו כל מיני מחשבות של "אם ואם". ה"אם" שבעיקר מעסיק אותנו זה ה"אם" שלא ניתן למימוש או לא נמצא בהישג יד. בגילאים הללו יש צורך בדמות בוגרת אשר תהווה מושא להערצה ולחיבה ואהבה. את אינך באמת מאוהבת בו. את רואה בו דמות שאת מחבבת ומוחך מתרגם זאת כ"אהבה" במסגרת מחשבות ה"אם" שאין בהישג ידך.