8 תשובות
אני לא שמה שרשראות אז לא
כן זה ממש יפה..
מפריע לי שהלב עקום אבל אם הוא היה ישר הייתי קונה
ואם אהבת אז תקני כי זה ממש חמוד
ואם אהבת אז תקני כי זה ממש חמוד
לא כל כך... זה די עקום ולא כזה יפה אם זה היה פחות עקום זה היה ממש יפה
אנונימית
אני אהבתי כן:)
לא.. לא יפה לדעתי
לא, אני לא אוהבת שרשראות כאלה
זה סבבה כזה.. לא יודעת אם הייתי קונה
באותו הנושא: