5 תשובות
תשמעי התרופה הכי טובה זה להסתגר בחדר לצאת רק לשירותים ולשלוח להורים הודעות להביא לך אוכל
אנונימית
הרגשתי את מה שאתה מרגיש עכשיו במשך של המון המון חודשים מפרידה קשה עצה שלי תצא מהבית תצא עם חברים, תעסיק את עצמך בדברים שאתה אוהב לעשות לנגן בגיטרה תלמד דברים חדשים תעסיק את עצמך וככה גם פחות תחשוב על זה, תעשה ספורט רק תצא מהבית להיות בבית בחדר זה לא פיתרון וזה עוד יותר מדכא!
אנונימית
הזמן יעשה את שלו וירפא אותך.. גם אני לא במאה אחוז מאושרת אבל לאט לאט זה יקרה
אנונימית
אני גם ארי פרידה והיתי מדוכאת אני עדיין אבל הרבה פחות כי זה לא עוזר לבכות פשוט תמשיך הלאה
עצה שלי תכתוב הכל על דף, תפרוק, אפילו תבכה, ובאמת כמו שאמרו- הזמן ירפא, עם כל הכאב, זה יעבור, הכל מלמעלה... עם הזמן זה ייראה לך כבר דבר חסר חשיבות, והכל יהיה בסדר:)
באותו הנושא: