7 תשובות
אין ביעה תעשי מה שבראש שלך אבל יש אנשים שחושבים שזה חוספני אבל עם זה מה שאת אוהבת לכי על זה ועל תשאלי שאלות סתם מיותר:)
זה משווה לך נופך זנותי משהו
סוג של אחת שמבקשת. אני אישית לא אוהבת את זה.
יהיה יפה גרביון-חצי שקוף, או תחרה
זה לא בעיה ותלוי בת כמה את, אבל רוב האנשים אומרים שרק "זונות" הולכות ככה... אבל אל תקשיבי להם אבל באמת תלוי בת כמה את..
זה סוג של לוק של זונה
אנונימית
כי זה מראה קצת זונתי
זה תלוי בכמה דברים:
1. אם את מתחת לגיל 16-17 זה יראה ממש מוזר, מתאמץ וזול.
2. תלוי מה את לובשת עם זה. עדיף בגדים צנועים ולא מיני או מחשופים.
3. גרביוני רשת לא מתאימים לכל אירוע, בעיקר לא למפגשים עם המשפחה. אבל זה לא אומר שעם חברים אפשר להתפרע... בכלל גרביונים (גם רשת) אמורים להשלים את ההופעה הכללית ולא לקבל את כל הפוקוס.
לדעתי הכי כדאי לשים גרביוני רשת עם מגפיים + שמלה שמגיעה כמעט עד הברך ושהחלק העליון שלה צנוע.