4 תשובות
זה מרגיש כמו עגיל רגיל
זה ממש לא כואב
אינדוידואלי.. עשיתי פעמיים, פעם ראשונה עם אקדח שאפילו לא הרגשתי שהאקדח נוגע לי באוזן.. פעם שנייה עם מחט, כאב לי מאוד..
אולי לשנייה אחת שהוא מכניס את המחט אבל חוץ מזה זה לא כואב וזה גם שווה אתזה
לא ממש לא..