התחברות
הרשמה
איך לעשות שבמחשב אני לא אצטרך ללחוץ על המקשים של העכבר, אלא רק להשתמש בלוח מגע?
22 בנובמבר 2013, 22:35
מחשבים ניידים
מחשב נייד
לפטופ
מחשבים
חומרה
עכבר המחשב
תשובה אחת
יש לך מסך מגע במחשב? (חיחי לא באה להשוויצ אבל ישליי>
אנונימית
באותו הנושא:
איך לעשות שאני אצטרך להוריד את התמונה בווצאפ ושהיא לא תרד ישר?
דחוף מישהו שמבין במחשבים ניידים, המחשב שלי לא זז לא נותן לי ללחוץ על כלום והוא נתקע ובקושי עולה עזרה אין לי כסף לתיקון
יש אור דולק במחשב שאומר שהמחשב דולק אבל המסך שחור, מה לעשות? ניסיתי ללחוץ על הכפתור הפעלה אבל כלום לא משתנה
אם אני אהיה בתת משקל כשאני אצטרך להתגייס יגייסו אותי?
אם אני חיילת ואני רוצה לעלות על האוטובוס בלי מדים אני עדין אצטרך לשלם?
איך כותבים נכון, מה אני אצטרך להביא למחר, או מה אני אצטרך להביא מחר?
כל המסך שלי במחשב הוגדל.. כלומר אני רואה הכל גדול יותר איך לתקן את זה, על מה ללחוץ?
אם יש לי חיידק בבטן אני אצטרך לעשות בדיקת דם בשביל לבדוק אתזה?
בשביל להיות דוגמנית אני אצטרך לעשות ניתוחים פלסטיים?
אם נכשלתי בבגרות אצטרך לעשות שוב מבחני מתכונת או שאני ניגש עם ציון המגן של יא'?
על איזה מקש במקלדת ללחוץ כדי לצלם את המסך של המחשב כדי שאני אוכל להעתיק לצייר?