6 תשובות
לא להסיר. חלילה. זה מקסים. זה מעיד על חן. על משהו מיוחד.
הרבה היו מתים שתהיה להם גומה.
בהוליווד עושים גומה אצל הפלסטיקאי.. כל כך זה חיובי ונחשב ליפה. תהיי גאה בכך. זו מתנה.
למה להסיר?
זה יפה רצח.
הלוואי עלי.
זה לא מוזר בכלל.
ואין דרך להסיר.
רוצה מכות כאילו?
אני מתה לגומה אחת לפחות ואת רוצה להוריד אותה? -_-
למה להסיר? זה אחד הדברים היפים, אפילו אם זאת רק אחת. ממש לא מוזר
זה לא מוזר. ואפילו שזה רק בצד אחד זה עדיין יפה.
אני לא יודעת אם יש דרך להסיר גומות חן. אבל אל תסירי אותם.
לי יש 2 גומות אבל אחת בולטת יותר ואחת בולטת פחות זה לא מפריע לי ואני מתה על הגומות שלי.
CUP