4 תשובות
היי, אם את לא מעוניינת יותר אז חבל לך ולו להמשיך. עכשיו תכתבי לו מכתב יפה וכנה בלי לפגוע בו, בהצלחה לך.
אומרים לו פשוט ומהר-כל עכבה פה...-לא לטובה.
הוא עלול להקשות. אז חד וחלק.
הוא עלול להקשות. אז חד וחלק.
תדברי איתו, ואם זה לא עוזר אז פשוט תגידו לו שאת מעדיפה שכל אחד ילך לדרכו כי זה לא מסתדר..
מיכלי:)\
תגידי לו ככה "לא מתאים לי כל החברות הזאת זה לא הולך בנינו מה שהיה היה וטוב שהיה נשאר ידידים!:)