4 תשובות
אינמצב. להפך רוכשים ידע ונהיים יותר חכמים
אם זה היה ככה ילדים בני 12 היו ממציאים את ההמצאות...
אבל זה גם טלוי בטווח הגילאים אם זה 60 ומעלה אז כן כי הזיכרון לא משהו אבל אם יותר צעירים לא ניראה ליי
לא נכון - אני מכירה הרבה גאונים - ויש גם הרבה זוכי פרס נובל ופרופסורים בדור הקודם, וגם בדור הזה יש כמה גאונים! (אהמאהמאהממ!)
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
לא נהיים פחות חכמים, אלא קשה יותר ללמוד דברים חדשים.
והזיכרון נהיה פחות טוב.