2 תשובות
איך את לא מסוגלת לרשום לבד? חצי שנה ביחד עם בן אדם שאת אוהבת וקשה לך לרשום ברכבה את רצינית? זה צריך לבוא ממך מהלב לא מפה אני לא מבינה אותך
אנונימיתת
הוא חבר שלך חצי שנה לא שלי, ובתור בן אני חושב שכדאי לך לחשוב ולכתוב לבד..
אנונימי