תשובה אחת
... * ובגלל זה אסור לקנות אייפון.. לפחות לדעתי ולדעת המליונים שוותרו.. גם המניות שלהם צונחות.. בנוגע לבעיה שלך.. תנסי לשדרג את הגירסה ולנסות לגרור את כל הקבצים לתיקיה לחלונית הזאת של השירים.. עיניין של מזל אם אפל..