6 תשובות
תשימי בסוף המשכתי, לא עזבתי
אהבתי:) אבל רושמים נלחמתי בלי י׳
אתה ויתרת, אני חזרתי, אתה עזבת אני חזרתי, אתה חזרת אני עזבתי כמו השמש אל הרוח בעננים...
זה ככ נוסטלגיה...
זה ככ נוסטלגיה...
סטטוס חופר.. אבל אם כבר אז עזבתי
בנאלי עלאק -.-
אחלה סטטוס (;
אחלה סטטוס (;
בנאלי להחריד
באותו הנושא: