3 תשובות
לא טעמתי אבל שמעתי שזה אחד המגעילים ><
זה נראה לי בסדר. אכלתי כזה וזה לא רע בכלל.
זה זוועתי, חנק אותי בגרון o_o
חח וזה טיפה מזכיר, כן..