3 תשובות
כי למרות כל מה שקורה לבנות, בנות יותר היגיניות. ויודעות שבלי היגיינה יש זיהום
בנות יותר נקיות, יותר היגייניות - אצל הבנים זה ההפך מן הסתם..
כי הבנים משתינים על הרצפה.. זה כל הכיף!
באותו הנושא: