4 תשובות
אני דווקא חושבת שמסתכלים בעיניים ומחייכים (:
זה אומר הכול.
זה אומר הכול.
מחיכים ושואלים מהעכשיו
בדרך כלל שמתחילים להתנשק, הנשיקה לא נגמרת אלא אם כן משהו מסיח את הדעת מהנשיקה, במקרים כאלה, מה שגרם להסחת דעת מבטל את הרגע המביך.
ואני גם לא ממליץ להפסיק בלי סיבה.
יש עוד דרכים לסיים את הנשיקה עם הוספה של נשיקה בלחי, וחיבוק.. שאז זה מבטל את הרגעים המביכים..
ואני גם לא ממליץ להפסיק בלי סיבה.
יש עוד דרכים לסיים את הנשיקה עם הוספה של נשיקה בלחי, וחיבוק.. שאז זה מבטל את הרגעים המביכים..
אנונימי
חיבוק ארוך ארוך ואז עוד נשיקה
באותו הנושא: