8 תשובות
מה פתאום, לשנייה?
שאנשים מציירים פרפרים על היד הם זה אומר שהם חתכו פעם, וכדי להיפטר מזה יש שיטה שנקראת פרוייקט הפרפר,
הם מציירים על היד פרפר עם שם של מישהו אהוב, ואם הם חותכים אז הפרפר מת, ובגלל שאת חשובה לה והיא לא רוצה ש"תמותי" כל פעם שיש לה צורך לחתוך באותו מקום של הפרפר..
שואל השאלה:
אבל אני לא חותכת
זה בדיוק מה שאמרתי. אני הגבתי שנייה
לכל אלו שהגיבו פה זה לא בהכרח!
לצייר פרפר על היד גם אומר שאת תומכת בפרויקט הפרפר (הסבר בקישור), וזה לא מסמל שום דבר רע!
שואל השאלה:
היא ציירה על היד
פרפרים זה סימן שמשהו רע קרה, אבל לא בטוח. יש לאנשים מסויימים \ לחברה מנהג שאם הם חתכו \ קרה להם משהו רע, אז הם מציירים בכל פעם פרפר. הייתי ממליצה לפכוח עיין. מקווה שעזרתי וכל הכבוד על תשומת הלב:)
אנונימי
את מתכוונת על היד?
אם כן, אז היא מדהימה, את כנראה מאוד חשובה לה
אם לא, אז תסבירי את עצמך יותר