התחברות
הרשמה
גם אני בעד ליצור לפרחות מדינה משלהם ולהרחיק אותם מכל יצור אנושי אחר שקיים!
10 בנובמבר 2013, 21:45
יצירת קשר
מדע
מידע
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
למה המדינה הזאת כופה את הדת הזאת שלה עלי אם אני נוצרייה?
נגיד הורים הולכים ברחוב עם ילדים שלהם, איך לא אכפת להם שכולם יודעים שהם הזדיינו בשביל ליצור את הילד?
למה כל כך הרבה ישראלים שונאים את המדינה שלהם?
מה המדינה שהדגל שלה הוא אדום כחול לבן (פסים) מלמעלה למטה בסדר הזה?
למה יהודי התפוצות לא יכולים להצביע בבחירות בישראל אם מדינת ישראל היא גם המדינה שלהם?
גיליתי פה מלא חתיכים, שלפי התשובות שלהם שהם קיבלו פרחים הם גם נחמדים! איך ליצור איתם קשר?
אם אני בעד פתרון מדינה פלסטינית ומדינה יהודית (פתרון שתי מדינות), אני ימנית נכון?
זה רק אני או שהערסים והפרחות משתלטים על המדינה?
ידעתם ששמרים הם יצורים חיים והאווריריות בלחם נוצרת מהנשימות שלהם?
שנת יצור של רכב - האם השם מאזדה 3 זה אומר שזה שנת היצור שלה 2003?
יש ילדים בבית ספר שלי שקוראים לי פרחה מה הקטע שלהם?