התחברות
הרשמה
אני מטר 62 ושוקלת 60 זה ממש שמן? כי אני רואה שכולם פה מטר 60+ ושוקלים 40-50
8 בנובמבר 2013, 13:28
גביהה
גדילה
גובה
3 תשובות
זה ממש לא שמן
מ
מישהו :) חחח
אמ לא ממש אבל תרזי קצת איפה שהוא 55 <: זה בסדר
א
אוכל זה טעים ^^
שמעי לי אל תסתכלי על המשקל, אם את חושבת שאת נראה כמו שאת רוצה זה הכי טוב.
A
AnonimiPLS
באותו הנושא:
למה אנורקסיות רואות את עצמם שונה ממה שכולם רןאים אותן?
מה הייתם חושבים אם הייתם רואים ילדה שכול הזמן לובשת גקטים שממש גדולים עליה גם בקיץ?
מה זה הנטפליקס הזה שכולם רואים עכשיו?
אני חסרת חברים.. אבל ממש ואני רואה שכולם היום יוצאים ומבלים ורק אני נתקעת בבית איך להתעודד?
רק אני מרגישה שמחה שאני רואה שכולם ערים?
אני רואה שכולם מדברים על משחקי הכס אבל...
אם עליתי 2 קילו ואני מטר 60 ושוקלת 47 רואים הבדל על הגוף?
אני לא מסוגלת בטירונות להתקלח ככה שכולם רואים אותי זה יהיה מוזר אם אני יתקלח עם בגד ים?
גובה 163 משקל 46, זה הרבה או קצת? נגיד הייתם רואים מישי בגובה הזה ושוקלת ככה היא הייתה נראת לכן רזה?
תגידו האפליקציה הזאת שכולם מורידים, אמרו שרואים אחרי עשרים וארבע שעות זה נכון?
לחברה שלי יש יום הולדת מחר. אני רוצה להכין לה עוגה יפה ומיוחדת (לא סתם שוקולד), אבל משהו כזה שכולם יאהבו ויהיה פשוט וקל.