5 תשובות
אצלי לא ואני גרה במרכז
לא.. גם אצלי.. בנתניה.. יצאתי לטיול עם הכלבה שלי והרגשתי
אנונימית
כן. פשוט. כן
אין לי כח לקום חח אבל לא נראלי יורד אצלנו
אנונימית
אולי:p
באותו הנושא: