2 תשובות
לפי הקצוות.. אם העדשה כמורה כזה, אז זה בסדר... ואם הקצוות בולטים אז לא... ואם כבר שמת, מרגישים שהיא לא כל כך נוחה בעין... שמתי תמונה בשביל שתבין יותר איך היא נראית כשהיא הפוכה
אתרואה שהשוליים שלה סוג של עקומות או "קופצות" כזה מהצורה המושלמת של חצי כיפה שאמור להיות לה