4 תשובות
ההיתי גאה בעצמי שישבתי ולמדתי! ^^
זה די מעצבן אבל תחשבי על זה שאת לא צריכה להיות כמוהם כי באמת למדת ועברת את המבחן.. (:
תאמת? הייתי מרגישה פראיירית שלא חשבתי על זה גם...
זה מעצבן באותו רגע, אבל כשאת רואה שאת למדת והוצאת ציון טוב כמו אלה שהעתיקו זה מספק מאוד