4 תשובות
אתה צריך לעשות תרגילי מתח, סדרות של 10 ומנוחה 10 שניות ואח"כ את אותו תרגיל עם כפות הידיים כלפי חוץ,
לאחר מכן כפיפות מרפקים 10 ומנוחה 10 שניות,
בהתחלה לפחות 5 דקות שלימות ללא מנוחה של יותר מ10 שניות,
בהמשך תוכל לשלב תרגילים נוספים כדי להגיע ל7 דקות של אימונים,
כל יום 7 דקות ואתה תופתע לגלות את עצמך החדש לאחר חודשיים.
בהצלחה.
lior12120@gmail.com מומחה סטיפס
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימי
תרגיל שכיבות הסמיכה הוא מהטובים ומהזמינים שיש לנו. נסה להתחיל משלושה סטים של 10 חזרות כל אחד כשאתה מרגיש היטב את שתי החזרות האחרונות. הקפד לעבוד נכון מבחינת מנח גוף ובטן אסופה כמו גם נשימה. קח כל סט את הידיים במנח שונה: ברוחב הכתפיים, רחב מרוחב הכתפיים, כפות ידיים צמודות זו לזו
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
אימון ללא משקולות מצמצם את האפשרויות אבל, למרות זאת ניתן לשפר את שרירי הידיים בעזרת התרגילים הבאים: כפיפות ופשיטות מרפקים= שרירי התלת ראשי ושרירי החזה.
עליות און= שרירי הדו ראשי ורחב גבי (המשולש).
יצחק חביב מומחה סטיפס