7 תשובות
יש מצב שדו..
אני חושבת שדו מיני, זה בסדר לפחות אתה נהנה משתי סוגי העולמות (:
דו מיני
בלעז - בייסקסואל
אחד שנמשך לשני המינים
בן כמה אתה? זה תלוי...
אם אתה יחסית קטן אז אתה רק עובר את גיל ההתבגרות
אם אתה כבר אחרי גיל ההתבגרות כנראה שאתה נמשך לגברים ונשים.. (בסקסואלי)
או שסתם ראית מישהו חתיך...:)
אנונימית:)
שואל השאלה:
אני בן 14 אז כנראה שזה גיל ההתבגרות..
אנונימי
נקרא ביסקסואל לא דו מיני, ותן לזה תזמן זה יכול להשתנות חכה שתהיה סגור על עצמך יותר