6 תשובות
תגידי ואל תתבישי זה חלק מהחיים
אין לך מה להתבייש - תגידי לו ומה שיהיה יהיה.
אם תגידי לו - אין לך מה להפסיד כי יכול להיות שהוא מרגיש בדיוק כמוך.
אם לא תגידי לו - שניכם יכולים להפסיד הרבה מאד.
אם תגידי לו - אין לך מה להפסיד כי יכול להיות שהוא מרגיש בדיוק כמוך.
אם לא תגידי לו - שניכם יכולים להפסיד הרבה מאד.
תגידי ואל תתביישי..:)
אל תגידי לו עד שתיראי שיש לו משהו גם אלייך זה קרה לי ואמרתי לילד שאני אוהבת אותו והוא הישתמש בזה נגדי אז אני מציעה לך לחכות קצת...
שואל השאלה:
אבל הוא כל הזמן מסתכל עלי ואני מתה כל פעם מחדש!
אבל הוא כל הזמן מסתכל עלי ואני מתה כל פעם מחדש!
אולי תחכי עם זה קצת...:)
עצה שלי: לכו את הוא וחברים שלכם לסרט או להסתובב איפשהו ואז תתקרבו כזה ואולי תתנשקו ואז תגידי לו שאת מחבבת אותו + ותראי איך זה זורם... p:
אל תשכחי: חיים רק פעם אחת.. אז לפעמיים צריך לדעת לתת לזמן לעשות את שלו ולקחת סיכונים
מקווה שעזרתי d:
עצה שלי: לכו את הוא וחברים שלכם לסרט או להסתובב איפשהו ואז תתקרבו כזה ואולי תתנשקו ואז תגידי לו שאת מחבבת אותו + ותראי איך זה זורם... p:
אל תשכחי: חיים רק פעם אחת.. אז לפעמיים צריך לדעת לתת לזמן לעשות את שלו ולקחת סיכונים
מקווה שעזרתי d:
באותו הנושא: