9 תשובות
כולם מזדקנים בסופו של דבר:)...
אפילו בר רפאלי...
אנשים מזדקנים ומתכערים -,-
אף אחד לא נשאר בן 16 לנצח xd
היא הייתי פעם צעירה יותר חח.. אבל היא עדיין יפה
אנונימי
לפחות אני לא היחידה..
היא עדיין יפה
בסופו של דבר גם היופי נעלם עם הגיל (:
איך זה הגיוני? היא אף פעם לא היתה יפה
אנונימי
היא עדיין יפה
אבל הרבה פחות
תלוי למה את מתכוונת כשאת אומרת "פעם". ותראי, הכל זה עניין יחסיי וטעם.