תשובה אחת
כן, זה מאוד נחמד♥
למרות שבדרך כלל כשאומרים שלא רוצים מתנה רוב הפעמים זה לא ממש נכון ^^
אם אתה סגור על זה שאתה לא קונה לה מתנה אני הייתי מוסיפה לורד איזו חבילת שוקולדים קטנה כזאת:)
בכל מיקרה אתה מקסים!