2 תשובות
כל אחד מה שהוא אוהב
גם אני אוהבת לישון
ובית ספר זה כנראה בגלל שאתה עם חברים והכל
תהנה מהחיים! (:
גם אני אוהבת לישון
ובית ספר זה כנראה בגלל שאתה עם חברים והכל
תהנה מהחיים! (:
מרגיש גם ככה... חורף.
באותו הנושא: