2 תשובות
לא,
לדעתי דברים קוראים בלי קשר לזה שאתה יפה או מכוער
לא ממש לא אני הייתי תמיד הישאר עם אותם צרות שליי, הבעיה שלנו שלא משנה כמה יהיה לנו בייד אנחנו תמיד נחפש לראות את החסרונות והמגרעות בחיים שלנו ככה זה אנשים לא מעריכים את מה שיש להם ורק שאין להם הם מבינים כמה מפגרים רק חבל שזה מאוחר מידי, אנשים תתחילו להעריך את מה שיש לכם במקום כל פעם לחפש חסרונות!