7 תשובות
כזה יש לי, ולא:)
לא, זה יפה (:
ממש לא
לא._.
גם אם היה לי שיער כחול טבעי לא הייתי צובעת ^^
שלי ככה ואני בן רק שבצל הוא שחור.. באסה לי: (