11 תשובות
כן למה לא
כן זה רק שנתיים
זה לגיטימי לגמרי.
כן, בהחלט
כן זה בסך הכל שנתיים.. רק עכשיו זה משנה כשאתה גדול זה לא
שואל השאלה:
פשוט בכיתה יב יש צרכים מינים וזה מפחיד.. והיא כולה בת 15
אנונימי
כן.
כן נראלי
כן למה לא?