התחברות
הרשמה
אני רוצה לעלות תמונה עם החברה הכי טובה שלי, איזה סטטוס אני יכולה לרשום?
1 בנובמבר 2013, 17:25
פרופיל
משפט
משפטים
סטטוסים
Facebook
בני נוער
2 תשובות
תכתבי משהו עם המילה "אחות" "סיסטר " סיס" או משהו בסגנון... זה לדעתי הכי חמוד =)
T
The Hell Inside Me
תכתבי 'חיים שליי' או 'אהבת חיי' או 'אישתיי'
א
אין שם ^___^
באותו הנושא:
באיזה שעה הכי טוב לעלות תמונה לאינסטגרם? היום
מה השעה הכי טובה לעלות תמונה לאינסטגרם?
אני רוצה לעלות היום תמונה לאינסטגרם אחרי מלא זמן שלא העלתי, באיזה שעה כדי?
לחברה הכי טובה שלי יש יום הולדת ואני רוצה לעלות לאינסטה ביום הולדת שלה כזה סירטון עם תמונות ודיאוים שלנו. יש לכם תוכנה בשבילי?
באיזה שעה הכי טוב לעלות תמונה לאינסטגרם?
יש לכם, משפטים על אהבה - לחברה טובה (אני רוצה לרשום לה אותם כתגובה בתמונה )?
היי אני רוצה לעלות תמונה ואין לי משפט יפה לעלות אני רוצה משהו שקשור
אני רוצה להעלות/לעלות תמונה?
מתי הזמן הכי טוב לעלות תמונה באינסטגרם?
מה השעות הכי טובות לעלות תמונה לאינסטגרם?
אני רוצה לעלות תמונה של הצניחה החופשית, איזה משםט מגניב לכתוב?