7 תשובות
שים את הכדור בפה ותשתה הרבה הברה הרבה מים
לשים את הכדור בפה ולשתות כוס מים בשלוק אחד
אם אפשר לבקש מהרופא את זה בצורת סירופ, אם אי אפשר אז לשאול את הרופא אם אפשר לחצות את הכדור, או לשים בתוך האכל ולשתות עם מעט אוכל.
לשים את הכדור בפה, ולשפוך מים לפה בשביל למלא אותו ולבלוע, מניסיון, אתה לא תרגיש את הכדור גם כשהוא יורד בגרון, לא משנה הגודל שלו.
לאקמול ואופטלגין ועוד כדורים יש תחליף לסירופ, וכדורי מציצה.
תתאמן עם טיק טאק איך שלא קוראים לזה..
שמים את הכדור ושותים מים זהו בולעים אותו עם המים כל העינין.
אתה יכול לרסק את הכדור ואז לבלוע אותו כמו אבקה עם מיץ..
חברות שלי לא יודעות גם לבלוע כדור אז זה מה שהן עושות:)
תיקח\י כוס תמלא\י מים, שימ\י א הכדור בפנים ופשוט תשתה\תשתי את המים והכדור ייבלע ביחד עם המים.