התחברות
הרשמה
כשיש משהו שאתם ממש רוצים לשכוח - אתם נוברים בו או מנסים להדחיק אותו?
31 באוקטובר 2013, 17:29
לשכוח
זיכרון
אכזבה
שכחה
2 תשובות
מה הקשר נוברים? את בכלל יודעת מה זה?
ח
חצי משוגעת אבל זה כל הקסם
שואל השאלה:
תפתח מילון ותבין
T
TheQueenOfNothing
באותו הנושא:
יש לכם זכרונות שהייתם רוצים לשכוח? מוזמנים לספר..
כמה זמן לקח לכם לשכוח ממישהו שאתם אהבתם/אוהבים?
איזה יום בחיים שלכם הייתם רוצים לשכוח או לבטל?
איך אני יכולה לשכוח אותו בדרך הכי מהירה שיש?
התאהבתי במישהו שיש לו חברה. לנסות לשכוח ממנו?
מה עדיף: להיות מאוהב במישהי שלא רוצה אותך או לשכוח ממנה ושהחיים שלך יהיו ריקניים ומשעממים?
נגיד ואומרים למישהי "איך אפשר לשכוח מישהי יפה כמוך", מתכוונים שיש לה יופי מיוחד?
התאהבתי במישהו, אני רוצה לשכוח ממנו, לא משנה למה פשוט לשכוח ממנו ואני רצינית לחלוטין
אתם מכירים שירים שנגיד אני רוצה לשכוח מישהו שפגע בי אבל אני עדיין אוהבת אותו?
בנים אם אתם נפרדים ממשהיא שאתם אוהבים ושיש לכם כלפיה משהו למה אתם עושים את זה?!
איך אפשר לשכוח מישהו שאת אוהבת?